topbella

söndag 12 juni 2011

GÄÄÄSSP

Denna kväll är full av stora gäspningar och snart ska jag gå och lägga mej.
Dagen har varit produktiv.
Stora dottern kom hit och var barnvakt medan jag grejade i uterummet part 2.

Ytterligare en samling lådor och annat skräp åkte dag.Fick satt upp min grill och mina nya cafe´möbler.
Dammat hela rummet,även i tak och hörn.Dammsugat mattan NOGA men den är ÄNDÅ dammig..suck..Möblerat lite provisoriskt eftesom jag i morgon ska stryka gardinerna och hänga upp.
Då kommer jag återigen köra en dammning och även fixa rottinggruppen och ta fram alla dynor och kuddar.
Sen är jag nästan klar.Lite gröna växter bara.

Får väl ta en sväng till IKEA i veckan.Ska ju ändå ha ett vitrinskåp där hos dom.

Efter jag var klar blev det störtdykning i duschen.Ungarna kom hem och vi åkter ner till vår favorit pizzeria och käkade.
Vi blev sittande ett tag efteråt då dotterns tåg ej gick förren 22.00.

Linneá åkte i duschen efter varit med sin syster i parken i flera timmar,och sen var det sängen som gällde och hon somnade nog innan hon ens landat!

Imorgon börjar stora dottern sitt jobb!
STORT GRATTIS TILL HENNE!

Detta jobbet hjälpte faktiskt jag henne med genom hålla koll på AMV och sängde iväg ett email från henne.Och en dag förra veckan ringde dom.Dagen efter hade hon arbetsintervju.Och dagen därpå skrevs anställningspappren och hon gick en internutbildningkurs i lyftteknik och medecindelegering.

Nu har hon fått 5 veckor till att börja med men dom har redan frågat henne om hon vill jobba vidare tex timmar när skolan börjar och det ville hon ju.

Området hon ska jobba i är faktiskt området hon bor i just nu,kan inte bli mer perfekt!

Hoppas nu det kommer gå riktigt bra för henne!

Nu säger jag godnatt
over and out

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil