topbella

lördag 4 juni 2011

Födelsedag på måndag!

Den 6 Juni fyller Linneá 6 år!

Det är på sveriges nationaldag,något som är lätt komma ihåg eftersom jag märkt av FLERA personer som BORDE veta hennes dag INTE gör det!

Förra året "glömdes" hon bort av bla sin egen gudmor!

Nog för folk kan vara självupptagna, men det finns gränser och detta var ju ändå lite väl...SYNNERHET eftersom hon  var med när hon föddes!

Eftersom jag INTE tillåter såna saker har jag i år valt INTE bjuda in någon av dessa personer till hennes kalas på måndag!

Jag har tvärtom avvecklat kontakten med dessa personer för jag är INGEN man kan kan höra av sej till när man har tråkigt eller blivit dumpad.Och sen så fort en ny partner kommer in i bilden, är personen vips försvunnen och man hör inte ett ord från dom igen.

Att bara duga då och då är inget jag accepterar.ANTINGEN är man min vän eller INTE!

Det trista är dessa personer,ja tyvärr är dom flera, inte fattar att dom sårar människor genom att göra så här.

För att inte Linneá ska ta skada av detta sjuka beteende så har jag valt att fira hennes dag på annan plats än hemma SAMT ENDAST ihop med oss närmsta som VERKLIGEN bryr oss om och älskar henne!

Jag har under en tid handlat lite presenter till henne,både önskesaker och bra att ha saker nu inför skola & utflykter.


1a plats på önskelistan har varit en ny sparkcykel!Denna gröna scooter är nu inslagen i stort paket!













               
                                Ihop med knä och armbågsskydd!
                              


                     
                                                                                    För skola & utflykter får hon denna fina Fairy sportflaska och Princess matbox från Disney!


För lek på stranden och gården i sommar,Linneá älskar ju sportaktiviteter!                       
                   Och här hemma kommer hon ha sin egen lilla servis med prinsessorna från Disney!





Sen tyckte då jag att kläder behövs alltid.Det blev dessa 2 fina tröjor från Name-it VIX samt en volangkjol från Walking.Fina till midsommar!
                                           
På tisdag kommer hon firas på dagis.Sista gången!Var har åren tagit vägen?

Nyss var hon 2 år och började där tycker jag!
Nu ska hon börja skolan till hösten!

På onsdag ska vi åka till Skånes Djurpark och det blir oxå en liten födelsedagspresent.
Kommer bli jätteroligt!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil