topbella

tisdag 7 juni 2011

Firande av en 6 åring på nationaldagen!

Först i morse blev det sång av mej och paketöppning av några paketer.Sen fixade vi till oss och körde in till Helsingborg för att Linneá skulle firas där.

Först åkte vi ut till Ö&B.

Brukar passa på handla där när jag ändå är i stan.Blev SUPERglad när jag upptäckte de hade precis dom cafe`möbler jag letat efter till uterummet för 495 kronor.Då ingår runt glasbord och 2 stolar i konstrotting.I grålackad metall och grå konstrotting.Alla andra har bara svarta och jag har inte varit så förtjust i det,eftersom jag verkligen avskyr svart.

Sen handlade jag lite sånt som behövs hemma,superlåga priser har dom verkligen.

Efter det körde vi ut till Råå och parkerade.Gick ner mellan båtbodarna från strandpromenaden och bara njöt av solen och havets magiska glitter.
Trodde Linneá ville bada fötterna men ICKE...



Efter vårt besök där körde vi upp till Mc´Donalds och käkade.När personalen där hörde hon fyllde år blåste de upp en ballong och gav henne samt bjöd på glass med sås till dessert!
VÄLDIGT uppskattat av födelsedagsbarnet!

Sen åkte vi hem till mormor och fikade och tillbringade kvällen där.Stora dottern hade inhandlat ett vattengevär åt henne..modell Bazooka..nästan större än vad Linneá är själv..så det ska bli intressant se hur hon reder ut detta!

Vi var inte hemma förren efter 23 och efter tvätt och tandborstning stupa Linneá i säng.Själv nattatvätta jag mej och tvättade håret fritt från pollen och satte mej och vänta på att tidernas åskoväder skulle dra förbi.Det började i HBG när vi körde hem,sen dök det upp här med.

Sitter och funderar på att folk är roliga.OKÄNDA människor och människor som ALDRIG träffat Linneá har gratulerat henne i dag MEDAN ANDRA som borde firat henne INTE ENS HÖRT AV SEJ.
Det är sååå jävla dålig stil så det finns bara inte ord för det!

NI BORDE SKÄMMAS!!!

En av dessa tillomed prata jag med i telefon under kvällen bara för höra dåliga ursäkter.
Men det duger dyka upp när det vankas gratis middag!!
Nä usch för såna människor!

Och FRAMFÖR ALLT usch för att ni inte ens kunde TÄNKA så långt att en liten 6 årig tjej kanske väntade på er el ert samtal!Att låta NÅGON ANNAN komma FÖRE ER SJÄLV för en gångs skull!

VUXNA människor?KNAPPAST.Jag skulle vilja påstå självupptagna egoister!

Som tur är gjorde JAG ALLT för hennes dag skulle bli bra!IHOP med de som faktiskt ÄLSKAR HENNE!



MIN STRANDSNÄCKA!



Gott med mat!...


...och med fika!


I wanna be a rock star!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil