topbella

tisdag 16 augusti 2011

Videos från LISEBERG 8/8-2011 ALLSÅNG MED LOTTA!






 



 




SISTA VIDEON ÄR FINALEN...UNDERBAR SÅDAN  MED VÄRLDENS BÄSTA LÅT NÅGONSIN!
Vi var 13 000 i publiken,snacka om allsång OCH det hörs verkligen!

Eftersom jag ÄLSKAR Tomas Ledin,så är utan tvekan min höjdpunkt allsången i SOMMAREN ÄR KORT.Denna fantastiska låt är ett MÅSTE varje sommar!Och när 13 000 på liseberg sjöng..kan inte bli roligare eller bättre!
Men även fantastiska Eric Saade som gjorde publiken helt tokgalen :) och duktiga September fick mej att sjunga!
Lisebergsresan jag gjorde framför allt för mina barns skull,visade sej bli rolig  även för gamlingen mej!

Vi skymtar förbi som hastigast ett par gånger på TV.Vi står LÄNGST nere vid  vita staketet nästan,fast vid sidan.Från scenen ner på vänster sida,Linneá sitter på stängslet som går runt poolen.Vi står vid poolens långsida,vid bollarna och vid den SISTA vita soptunnan som finns på rad där!Tackolov för storbildskärmar så  alla vi längst bak oxå kunde se!Men ljudet fanns där och HÖRDE gjorde vi perfekt och sjöng gjorde vi!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil