topbella

fredag 12 augusti 2011

Dag Tre

Jag ligger lite efter i mitt bloggande om resan eftersom jag varit sjuk sedan vi kom hem.Jag åkte på dotterns förkylning och den har satt sej rejält,kombinerat med svår värk efter allt vandrande vi gjort och alla mil jag kört.
Men nu kommer bloggen om DAG TRE i alla fall.

Denna morgon sov vi länge eftersom klockan var massor när vi väl kom hem från Liseberg.
Efter frukost/lunch fixade vi till oss och vid 15 tiden åkte vi till GEKÅS för att shoppa.Jag visste EXAKT vad jag skulle ha.
Jag började med att fylla korgen med HUSHÅLLS SAKER.Dvs allt från tvättmedel,diskmedel,tops,duschcreme till disksvampar och plastpåsar.Allt detta fyllds i denna gula väskan som jag valde pgr av att pengarna på den går till SOS BARNBYAR.
Efter detta gick vi vidare till barnkläderna och stora dottern gick för leta efter jeans åt sej själv.
Jag behövde en del nu inför skolstarten och det slutade med att jag hittade
1 par coola stuprörs jeans för 89 kr
2 skitsnygga hoods för 150 kr ihop
1 hello kitty långärms tröja med glittertryck 79kr
2 par leggings för 80 kr ihop
1 rosa tshirt med tryck till leggingsen för 39 kr
1 lila tunika klänning med tryck till leggingsen för 59 kr
1 3-pack trosor
1 3-pack sockar
1 ryggsäck med tingeling 89 kr
1 gympasäck med tingeling 29 kr
Hittade även ett par leggings till mej själv för 69 kr.
 Efter detta  var vi rätt så trötta och kl började närma sej stängningstid 20.00 Så vi gick en snabb runda genom hemavdelningen så jag kunde  få se vad som fanns.
Handla lite onödigt godis till kvällen vid kassorna och sen ställde vi oss i kö.

Slutsumman för mej blev 1100 kronor.Jag trodde jag hört fel för jag trodde jag låg på MINST 1800 kronor och var lite nervös för allt jag hade att shoppa för som jag sparat via mina TRADERA försäljningar var 2000 kronor.
Så jag blev ju både snopen och glad.
Sen åkte vi rätt hem till stugan där jag värmde sista middagen som jag tagit med,samt åt äpplekakan jag oxå tagit med ihop med vaniljssås.
Vi var liite möra,gekås är ENORMT!
Det blev lite sura miner och gnäll,för alla var trötta.Kvällen blev lång trots allt,vi gick  igenom våra fynd och kände oss nöjda med våra inköp.

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil