topbella

söndag 7 augusti 2011

Dag Ett

Då var vi äntligen i väg och har landat på första anhalten.Vi kom fram till stugan vid halv 5 i EM.

Körningen hit gick bra,men motorvägen var proppad med trafik.
Efter vi svängt av vid Falkenberg körde vi rakt in i en nyss inträffad trafikolycka mellan 2 bilar.Det verkade som den ena bilen missat stopplikten och kört rätt ut på huvudleden.Den hade sen snurrat runt och farit ut i diket medan den andra stod på anda vägbanan med sidofronten intryckt.Platsen var markerad och poliser fanns på plats.Vi såg människor som pratrade med dom samt packade ur bilen i diket,och man hoppas ju ingen var skadad.

Incheckningen här gick bra men stugan var en besvikelse.Den var INTE städad på ett korrekt sätt så det första jag fick börja göra var dammsuga och torka ytor.Kylen var inte så snygg den heller,så maten la jag in i plastpåsar innan jag satte in den.
I jämförelse med den gröna stugan vi hade som var superfräsch,är jag inte nöjd alls med denna blå.
Jag menar,betalar man 600 per natt så ska man fan inte behöva ställa sej och städa.

Jag gick ner till receptionen för att klaga ,och sidan om mej stod en kvinna med EXAKT samma problem.Hon hade plockat ut en hylla ur sin kyl och visade killen som stod där.

Och han i sin tur var  DEN MEST OTREVLIGA OCH NONCHALANTA person jag nånsin mött när det gällt något som detta.
Han tittade inte på henne när hon pratade,och bara öste ur sej en massa försvar.Det slutade med att hon ringde hans chef och förklarade att vi var 2 st som inte var villiga betala för skitigt boende,men fick veta det MÅSTE vi.Men hon slapp i allafall slutstädningen.

I mitt fall eftersom jag redan städat själv KUNDES INGET GÖRAS...
Imorgon bitti är hans chef här och då ska JAG ta ett snack med honom..och även berätta om hans MYCKET otrevliga anställde.

Det är såå mycket snack om ULLARED och hur jävla bra allt är,med det FINNS negativa sidor oxå!!Som ingen vill lyssna på.Men man undrar vad fan det är för folk och jälva skitgrisar som bokar sånt här boende och inte kan städa efter sej ordentligt.Jävla grisar är dom!

Detta har dragit ner MASSOR på mitt humör,och jag längtar efter mitt EGET rena hem!

I morgon blir det vidare till Göteborg,och då hinner kl bli ca 2 på natten innan vi är tillbaka här.

I kväll gick vi en runda i området,och sen värmde jag middag som vi åt ute på altanen.Det var skönt sitta ner,men 3 grannar runt om var EXTREMT högljudda,och det var jobbigt lyssna på dom.

Jag är verkligen INGEN camping människa,kommer aldrig bli heller.
Men det är roligt göra något med barnen.

Nu i kväll har vi spelat FIA och Linneá har duschat och lagt sej.Jag ska göra det samma nu.

Blir en lång dag i morgon och många fler mil att köra!
NATTI!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil