topbella

måndag 9 maj 2011

Här bor vi!

Passade på ta lite bilder av vår innergård i dag när jag var ute med dottern.

Så här fint har vi det i vårt område!

Lägg märke till staketet..det kom förra året och löper runt om våra 2 hus.Vi är nu GATED COMMUNITY med PRIVAT OMRÅDE skyltar på grindarna.Lite jobbigt faktiskt för snyggt är det ju inte precis...

Men i övrigt finns här inget och klaga på..massor av stooora grönområden och gamla träd.

Från min våning fast jag bor i andra hörnet.Kommer bilder en dag på det med.Rutchkanan anlände i fredags,nyrenoverad,putsad och anpassad till nya backen som blev efter EU anpassningen av lekplatsen.Husen i bakgrunderna tillhör INTE vår BRF.





 Vi har även en jättestor studsmatta som alla barn får använda!Och den används flitigt!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil