topbella

söndag 22 maj 2011

Drömmar..en glimt från andra sidan speglen?

Har tillbringat natten med att se på INSIDIOUS.En rysare som i grunden handlade om drömresenärer.Namnet Insidious betyder att dölja sin skadliga, lömska innebörd,något "resenärerna" blev medvetna om.

Jag tar ALLVARLIGT på detta ämne EFTERSOM jag själv varit med om och även tagit del av märkliga händelser när vi sover samt sett vad som händer vid vår övergång när vi lämnar detta livet.

Någon resenär är jag INTE,däremot har jag fått se GLIMTAR ur ett tidigare liv.De har kommit till mej via drömmen men påverkat mej fysiskt precis som jag nyss varit med om det.

Jag har ju ALLTID  varit livrädd för båtar och djupa vatten.Att ens åka med färjan 20 min till Helsingör är för mej otänkbart.OM jag badar i havet håller jag mej nära stranden med vatten till knäna endast.

För några år sedan fick jag så uppleva en både skrämmande och vägledande händelse via en dröm.Via experthjälp fick jag sen veta att detta stämde,händelsen jag drömt om var sann och har inträffat och jag var med om den.

Drömmen som jag inte upplevde som dröm,utan som att jag stod vid en spegel och såg mej själv på andra sidan,var så verklig att det KÄNDES som jag upplevde det JUST DÅ.

Jag såg båten VI var på,såg mej och mitt resesällskap.Såg EXAKT vilka färger våra klänningar hade,hur golvet var glänsande mahogny,hur vi strosade på däck och småpratade.

Sen var det som ALLT byttes ut.

Jag såg och MIN KROPP UPPLEVDE hur båten kollapsa,hur folk skrek,hur kallt vattnet var,hur svart det var runt om oss,hur allting sjönk tills det till slut blev tyst.Jag såg OXÅ båtens namn.

Min dotter väckte mej eftersom jag skrek i panik och efter ett tag fick hon liv i mej.Då var jag både ISKALL OCH BLÖT OCH MINA FÖTTER VAR BLÅ SOM EFTER KYLA!

Jag frös så jag skaka,hade full panik,trodde jag var död..tills jag insåg att det var en dröm...och sen insåg jag att det INTE var en dröm..utan en titt i speglen av ett tidigare liv.

Jag var i flera dagar efteråt påverkad av denna skrämmande händelse.Jag förstod nu min vattenskräck,var den kom från.

Under flera år har jag inte drömt om detta MEN drömt om båtar som skenar,kryssare som välter och panik.När jag drömmer mardrömmar handlar det ALLTID om detta.

Tills i förra veckan.SAMMA "dröm" som då MEN denna gången "såg" jag vem jag drunknade med.Eller hörde kanske stämmer bättre för rösten sa till mej hur vi skulle göra för slippa plågas.

Det var så hemskt och så kallt och blött och när jag vakna med ett ryck så sa det PANG i huvudet.Jag fick en sån otroligt svår huvudvärk som höll i sej nästan ett dygn. Precis som jag faktiskt haft syrebrist på riktigt.

Dessa glimtar blir allt tydligare.Jag VILL INTE veta  mer nu.Jag vet vad jag behöver veta så jag förstår inte varför jag hela tiden tas tillbax dit.

Kanske jag behöver veta vem någon annan där var?Det sägs ju att de människor vi kännt då,känner vi nu.

Sen har jag en dotter som är VÄLDIGT AKTIV i sin sömn.

Hon pratar OFTA med "folk".Svarar dom,berättar och frågar.I början trodde jag ju det var mej hon prata med,tills jag förstod så inte var fallet.Hon kan sitta upp och se på mej och prata,men är inte här och pratar inte med mej.

När hon vaknat kan hon återge VEM,NÄR OCH VAD  med namn,ålder,vad de velat henne,var hon varit,vad hon sett osv osv osv.I början tyckte jag det var så obehagligt.Men vad kan man göra?Hon är född i en familj där bla jag upplevt händelser som inte är jordiskt bundna.

Att hon fått denna "gåvan" som vissa kallar det är bara acceptera.Jag vet inte om hon växer från det,eller om förmågan kommer utvecklas.

DÄRFÖR kan jag inte borsta av mej effekten från INSIDIOUS.Saker HÄNDER med oss när vi sover.Vi flyttas till en plats under vår djupsömn där INGA spärar finns och där ..tyvärr....allt kan hända.

Bilderna jag valt lägga in tog jag förra sommaren.Ser ni auran??ALLT ljus som lyser skarpt och strålar?DET är auran.Jag visa dessa bilder för en kvinna som är väldigt medial och hon sa att starkare och klarare aura hade hon inte sett.När jag tog dom såg de helt vanliga ut,inte förren jag fört över dom till datorn och såg de i helhet upptäckte jag detta ljus.
Fantastiskt eller hur?Det är nästan så man bländas!



Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil