topbella

måndag 17 oktober 2011

SJUK


Usch och fy vad jag är sjuk :(

Har känt mej dålig från och till sista veckorna ,men nu e det influensa på allvar av det.

Först en runda med feber och yrsel och nu HOSTAN.Jag som sällan hostar håller på tills jag kräks :(

Jag har superont i mina lungor,stämband och struphuvud.
Känns som en astma attack från hell varje gång.Jag är dessutom superhes och rosslig.

Näää blir nog doktorn i morgon....känns som det behövs någon medecin mot detta.ALLTID i sept/okt och jan/feb blir jag mega sjuk och det är lika trist varje gång.Och tar alltid lika lång tid bli av med.

Idag var de dessutom mega jobbigt.Min tvättmaskin är ju sönder än så jag hade tid i tvättstugan 07 i morse..kan ju säga jag var INTE pigg när jag släpa mej ner dit..Som tur var så var det bara 4 maskiner men blev ändå 3 rundor upp o ner.När jag var klar formligen kastade jag mej i sängen för vila.

Någon matlust finns inte öht och jag är bara sååå trött.

Nä doktorn får det bli i morgon,hoppas på mirakelkur....

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil