topbella

onsdag 5 oktober 2011

Kanelbullens dag och ny hobby på gång!

Att fira en bulle må vara lite dumt,men trots det började jag tidiga morgonen med baka kanelbullar.Något som blev uppskattat i em när dottern kom hem :)

goda blev dom!

Jag har även inhandlat en del saker inför min nya hobby för göra den roligare.
Jag är ju CUPCAKE tokig.Älskar mina cupcakes burkar,spislock och att BAKA cupcakes och vanliga muffins.

För att bli mer inspirerad fyndade jag i går till verkligt låga priser både en MUFFINSMAKER,en HELT UNDERBAR receptbok på 300 sidor och spritsar.
Formar har jag i massor redan,så nu ska här bakas!

OH vilken bok!Här finns allt man behöver för lyckade cupcakes och andra godsaker!

Födelsedagspresent från stora dottern


Muffinmaker



Fina formar med allt från LISEBERGS kaninen till romantiska blommor!


Praktiska spritsar!




Är du själv sugen på baka i fina formar så ta en titt på  min TRADERA sida!Där säljer jag just nu flera olika paket med 3 olika storlekar på formar!
Naturligtvis finns det MÅNGA andra fina saker för hem och barn dessutom!

  http://www.tradera.com/auktioner/Nettice













Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil