topbella

torsdag 7 juli 2011

Mentalt slutkörd

Igår kväll somnade jag redan innan kl hunnit slå 21.
Detta berodde på mötet jag var på under dagen.

Ett möte jag själv begärt men som var SVÅRT begära.Men nu fick jag inse läget efter LÅNG TIDS (minst 1 år) tvekan,så jag kontaktade denna tjejen då och fick en tid i går.

Ett sånt här möte tar ca 2 timmar första gången.Vi satt i 4 timmar....OJ vad det var JOBBIGT.Nåt av det svåraste jag gjort,att be om denna hjälp och lägga över vissa saker i hennes händer.

Hon var dock den underbaraste människa jag träffat,helt fantastisk och tillsammans jobbade vi med ärendet,ringde samtal och kom fram till hur vi ska fortsätta.

Nästa vecka är det nytt möte ,som blir MINST lika jobbigt.Men det får jag ta och det är jag BEREDD att ta.

Men det kändes i går som att jag sprungit ett maratonlopp,och med sjukdomskänsla somnade jag så pass tidigt.

Imorse vaknade jag halv 9 med fruktansvärt svår värk,och en mental trötthet som jag ALDRIG upplevt förr.Hela FM har bestått av tårar och insikter och en längtan efter bara skita i allt.

MEN det kommer jag inte att göra hur lätt det än hade varit,utan jag kommer KÄMPA.Precis som jag gör med allt annat.

Hon sa till mej i går att jag är en STARK KVINNA och det ska vi fokusera på.Och i mail idag från henne fick jag uppmuntrande ord.Vetskapen jag har henne vid min sida framåt stärker mej.

Men idag blir det en lugn dag ,kroppen tillåter ingenting.Jag har jätteont överallt,och känner mej helt tömd på känslor nu,nästan illamående faktiskt.

Detta innebär oxå att jag kommer behöva STORT STÖD  av min familj samt jag KOMMER INTE lägga ner 2 sekunder på OÄRLIGA PERSONER SOM BARA LJUGER &SUGER ENERGI..Finns tyvärr sådana i bekantskapskretsen så sorry...finns ej rum för er längre.Min ENERGI behövs nu till detta.ÄNDRA ATTITYD OCH SÄTT mot mej/oss eller lämna vårt liv FÖR GOTT det är DEALEN nu!Ni vet själva vem ni är!!!

OM nu inte saker blir som det tänkt framöver så vet varken hon el jag vad vi ska göra....en tanke jag inte ens vill tänka på just nu.

Så nu ska jag faktiskt vila middag.
Höres sen

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil