topbella

onsdag 7 mars 2012

MIRAKEL kan inträffa-den underbaraste dagen av alla!

NU är min väntan över!Efter nästan 10 månaders väntan,prövningar,oro,ångest,yttranden och pappersarbete,så kom i natt kl 12 beskedet jag väntat och HOPPATS på så länge, men ej vågat tro på skulle hända efter sista tidens händelser.

När jag såg MITT namn på dagens lista så slutade nästan mitt hjärta att slå.SEN när jag fatta det VAR mitt namn,kom tårarna.

Om och om igen läste jag de korta raderna och det sjönk sakta in att BESLUTET var fattat nu.De HADE lyssnat på mej och förstått varför det var så viktigt för mej.

Med mej online hade jag den finaste vän man kan ha och GLÄDJEN att få dela detta besked med henne direkt var underbar!Hon har under alla dessa månader alltid lyssnat tålmodigt och låtit mej få vara ledsen och tröstat.Ihop med en annan vän så har hon peppat mej och hela tiden sagt jag INTE ska sluta  kämpa.

Efter alla tårarna kom fnittret,sen gråten igen.Hela kroppen befann sej i nåt slags chockstadie och jag kände adrenalitet pös över så jag fick ont i huvudet!

Efter det däckade jag.Kort och gott.Jag vaknade i morse på samma sätt som jag somna.
Kl 8 ringde jag min BR och lämnade henne den glada nyheten,och hon blev jätteglad för min del.

Vi ska boka in ett möte nu snart för gå genom det som kommer i beslutspappren med posten.

Jag har svårt fatta att jag har fått ett LIV tillbaka.Jag slipper denna oron varje dag,magknip när posten kommer,att ALDRIG kunna göra nåt roligt,och att ALLTID vara så sjuk.

Jag hoppas så att detta kommer underlätta så jag kommer må bättre framöver.
Nu vet jag att vi kommer klara oss,det kommer till och bli så mycket bättre.

Efter levt som jag gjort under så många år känns det smått fantastiskt att veta jag även har utrymme för ett sparande.

Och jag får behålla mitt hem.Jag till och med började ju packa och förbereda mej att flytta.

Under dessa månader så har det VERKLIGEN visat sej VEM mina VÄNNER är.
Allt för många har valt vända bort huvudet och låtsas som ingenting,det man låtsas man ej vet om behöver man inte kommentera.

Vissa har även dragit det så långt och kallat mej saker utan att förstå när man drabbas av sådan maktlöshet och  djup ångest ändras man som person.Vissa har sagt OH MEN RING OM DET ÄR NÅT JAG FINNS HÄR FÖR DEJ....o sen har de dragit som en fredagslöning.Men jag är inte bitter för GULDKORNEN som trätt fram har varit både OVÄNTADE och UPPSKATTADE!

Bättre vänner finns ej att få och ni vet själva vem ni är!

Idag vakna jag till blå himmel och solsken,en passade dag för känslan i min själ!!
Jag är LYCKLIG!!!!

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil