topbella

tisdag 20 mars 2012

2,5 vecka

Nu har 2,5 vecka gått sedan beslutet fattades.MEN det vinner inte laga kraft förren på måndag den 26.
Vilket innebär att fram tills fredag em när kontoren stänger så är det oxå för sent för någon att överklaga beslutet.Med någon menar jag då de andra parterna i ärendet.


Tyvärr tror jag INTE jag kommer klara denna sista biten.


Det känns som att någon av dessa 3 sista dagarna kommer EN part överklaga.Detta eftersom dom gjorde det sist,och sen beslut har det inneburit mindre del för dom, vilket dom garanterat ej accepterar.
Dels för dagen efter beslut skickade dom ut ett brev till mej med avi i.Ingen notering om att eftersom beslutet var fattat så skulle jag använda andra nummer framöver.Utan fullbelopp.


Jag mailade dom direkt och ansåg att varför skriva ut detta dagen efter beslut är fattat?Det FÅR dom ej lov att göra.Skickade med kungörelsen.Sen dess har jag väntat på någon kontakt från dom.Inte ett email inget alls.Förren idag då kom deras ANDRA brev med avi o med massa hot om si å så.


Niu blev jag förbannad för på dessa 2 veckorna MÅSTE ju någon ansvarig där fått beslutet,jag menar för de andra tog det max 5 dagar...första kom redan dagen efter!.
Nähä,bara hot och diverse synpunkter.


Så jag ringde upp dom.Efter 5 försök där jag bara fick en röst som sa det ej gick koppla fram samtalet gav jag upp.Emailade dom istället.Nu får jag se om de svarar,annars måste jag ta upp detta på måndag  när jag har planeringsmöte med min BR.Så får jag se om HON kan få dom att vakna...


Detta om de INTE överklagat.OM de gjort det så kommer det nog brev från min handläggare/jurist innan fredag.
Då blir det en sjujäkla resa IGEN..och jag ORKAR inte en runda till!


Jag trodde att efter beslutet kom,att livet skulle bli lugnare.Men sen kom oron över behöva vänta dessa 3 veckorna ytterligare.
Det går så upp och ner så jag är trött på det.


I övrigt har jag haft en del katastrofer hemma,men jag tar upp det sen.Det eländet var ju..ja bara för mycket.
Det är TUR jag har förmågan klara av saker själv tack vare min benhårda vilja,för annars hade katastrofen blivit större.


Nähä,är super supertrött så nu blir det sängen.
Natti!


                                                                                                                                                                                    


good-night-desi-glitters-6

Om mig

Min bilder
NettAnn
Sweden
Visa hela min profil